Listy klinické logopedie 2024, 8(2):76461
Odkazy na zajímavé závěrečné práce s tematikou rané intervence
Přijato: 2. listopad 2024; Zveřejněno online: 11. prosinec 2024; Zveřejněno: 14. prosinec 2024 Zobrazit citaci
Reference
- ČECHOVÁ, Eliška. Fonologická smyčka u dětí ve věku od 3 do 5 let. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: Fonologická smyčka u dětí ve věku od 3 do 5 let
- GROSSOVÁ, Gabriela. Role logopeda na neonatologickém oddělení. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: Role logopeda na neonatologickém oddělení
- KOŘISTKOVÁ, Veronika. Projevy přetrvávajících primárních reflexů u dětí s narušenou komunikační schopností z pohledu logopeda. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: Projevy přetrvávajících primárních reflexů u dětí s narušenou komunikační schopností z pohledu logopeda
- KRÁLOVÁ, Michaela. Vývojová souvislost pregramotnostních dovedností a krátkodobé slovní paměti. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologie. 2020. Dostupné z: Vývojová souvislost pregramotnostních dovedností a krátkodobé slovní paměti | Digitální repozitář UK.
- NGUYENOVÁ, Martina. Aplikace pro podporu logopedické intervence u dětí: hodnocení pomocí nástroje MARS. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: Závěrečná práce: Martina Nguyenová: Aplikace pro podporu logopedické intervence u dětí: hodnocení pomocí nástroje MARS.
- PEKSOVÁ, Veronika. Projevy morfo-syntaktických znalostí u předškolních dětí s vývojovou jazykovou poruchou. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologie. 2024. Dostupné z: Projevy morfo-syntaktických znalostí u předškolních dětí s vývojovou jazykovou poruchou | Digitální repozitář UK.
- RECOVÁ, Anežka. Návrh screeningového vyšetření pro včasnou diagnostiku incipientní koktavosti. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: Závěrečná práce: Bc. Anežka Recová: Návrh screeningového vyšetření pro včasnou diagnostiku incipientní koktavosti.
- SIBLÍKOVÁ, Vendula. Využití efektivních komunikačních strategií v raném věku dítěte. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: Závěrečná práce: Bc. Vendula Siblíková: Využití efektivních komunikačních strategií v raném věku dítěte.
- SLOVÁČKOVÁ, Tereza. Hodnocení narativních schopností pomocí diagnostického materiálu MAIN. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: Hodnocení narativních schopností pomocí diagnostického materiálu MAIN
- SMOLEŇOVÁ, Petra. Možnosti rozvoje neverbální komunikace u dětí s poruchami autistického spektra. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2023. Dostupné z: Možnosti rozvoje neverbální komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
- STAŇKOVÁ, Alžběta. Diferenciální diagnostika poruchy autistického spektra a vývojové dysfázie: přehledová studie. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: Závěrečná práce: Alžběta Staňková: Diferenciální diagnostika poruchy autistického spektra a vývojové dysfázie: přehledová studie.
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY-NC 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.